Wednesday, October 29, 2008

Tidningsintervju

Precis hemkommen från att ha blivit intervjuad av en ledarskribent i en stor svensk tidning.

Hon är på Island för att få sig en klarare bild av läget här och för att få det ämnar hon intervjua några personer här.

  • Chefssekreteraren för de Röd-Gröna (de är ett parti här)
  • Nån höjdare hos Samfylkingin (Sossarna)
  • En professor i Nationalekonomi
  • Och mig.
Känner mig i gott sällskap.

Så om ni nu ska ha en tidning på lördag, köp denna.

(Vilken? Ja, det måste jag få dra ut på lite)

2 comments:

k said...

Hej Sigfus!

Jag läste just denna artikel! Se här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet/article3671052.ab

Hälsningar från ett vintervitt Sverige
k

Sigfus said...

Japp :)

Nätet passade på att krascha hemma lagon till helgen, så naturligtvis fick jag ingen chans att pusha mer för artikeln.